Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Trasig Naxo NX22
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Piglet55" data-source="post: 854813" data-attributes="member: 35223"><p>Nej Man behöver inte ta loss dem för att få loss bindningen från skidan. Dock behöver man ta loss dem för att kunna byta ut tå-delen. </p><p>Då så är ju jag lite så där att jag vill veta hur saker funkar och vad jag kan förbättra. Dvs jag vill gärna skruva isär skiten nu när den ändå är paj :D </p><p></p><p>Som jag skrev tidigare så på Naxo NX01/02/21 så satt denna delen med en vanlig Torx dvs något alla har hemma. </p><p>Tyvärr är det ju inte så lätt på NX 22. </p><p></p><p></p><p>Jag har nu även fått svar från Sportconrad att garantin tyvärr endast (som väntat) är exakt 24 månader och inte som nu 24,5 månader sen jag köpte bindningen. Dock så skulle dom vidarebefordra mitt mail till Naxo (gissningsvis Rotterfella) och försöka lösa det ändå. </p><p>Den som lever få se helt enkelt.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Piglet55, post: 854813, member: 35223"] Nej Man behöver inte ta loss dem för att få loss bindningen från skidan. Dock behöver man ta loss dem för att kunna byta ut tå-delen. Då så är ju jag lite så där att jag vill veta hur saker funkar och vad jag kan förbättra. Dvs jag vill gärna skruva isär skiten nu när den ändå är paj :D Som jag skrev tidigare så på Naxo NX01/02/21 så satt denna delen med en vanlig Torx dvs något alla har hemma. Tyvärr är det ju inte så lätt på NX 22. Jag har nu även fått svar från Sportconrad att garantin tyvärr endast (som väntat) är exakt 24 månader och inte som nu 24,5 månader sen jag köpte bindningen. Dock så skulle dom vidarebefordra mitt mail till Naxo (gissningsvis Rotterfella) och försöka lösa det ändå. Den som lever få se helt enkelt. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Trasig Naxo NX22
Tillbaka
Topp