Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Trasig platta på sth12! hjälp!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="schweet" data-source="post: 610781" data-attributes="member: 97722"><p>vet inte riktigt om detta är en sth12 bindning men den ser likadan ut och det är salomon.. </p><p></p><p>"Plattan" på mina salomon bindningar som ja köpte av en kompis för 150kr är trasig. (som ni ser på bilden)</p><p></p><p>Någon som vet vart man kan få tag på en ny platta? </p><p></p><p></p><p><a href="https://www.freeride.se/member/photo.php?id=91568" target="_blank"><img src="https://www.freeride.se/img/photo/normal/faa8d13c12803c9f7b93b8ef11c7ec8c.jpg" alt="" class="fr-fic fr-dii fr-draggable " data-size="" style="" /></a></p><p></p><p>sen har jag en till fråga.. Är det någon skillnad på rossignol scratch 120 och rossignol freeski 120?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="schweet, post: 610781, member: 97722"] vet inte riktigt om detta är en sth12 bindning men den ser likadan ut och det är salomon.. "Plattan" på mina salomon bindningar som ja köpte av en kompis för 150kr är trasig. (som ni ser på bilden) Någon som vet vart man kan få tag på en ny platta? [url=https://www.freeride.se/member/photo.php?id=91568][img]https://www.freeride.se/img/photo/normal/faa8d13c12803c9f7b93b8ef11c7ec8c.jpg[/img][/url] sen har jag en till fråga.. Är det någon skillnad på rossignol scratch 120 och rossignol freeski 120? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Trasig platta på sth12! hjälp!
Tillbaka
Topp