Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Trasig platta på sth12! hjälp!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Deleted member 80259" data-source="post: 610827"><p>Samma hände även mig på ett par gamla sth12, eller om det var 14! Jag orkade inte fixa nån ny platta så körde med epoxylim, funkade bra. Kan vara så att min spricka låg nån cm fram eller bak, din verkar hamnat rätt i skruvhålet? Om du inte får tag på nån platta kan du testa smälta ihop det igen, eller epoxylim + bricka under skruvhuvudet så plattan trycks mot skidan... men då måste du ha längre skruv och kan bli knepigt att få rätt längd så den inte går för långt in i skidan.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Deleted member 80259, post: 610827"] Samma hände även mig på ett par gamla sth12, eller om det var 14! Jag orkade inte fixa nån ny platta så körde med epoxylim, funkade bra. Kan vara så att min spricka låg nån cm fram eller bak, din verkar hamnat rätt i skruvhålet? Om du inte får tag på nån platta kan du testa smälta ihop det igen, eller epoxylim + bricka under skruvhuvudet så plattan trycks mot skidan... men då måste du ha längre skruv och kan bli knepigt att få rätt längd så den inte går för långt in i skidan. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Trasig platta på sth12! hjälp!
Tillbaka
Topp