Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Trasig plös Tecnica TNT Icon Carbon, hur göra?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Puffert" data-source="post: 517003" data-attributes="member: 90956"><p>I torsdags hände det som inte får hända den här tiden på året. När jag skulle ta på pjäxorna lyckas jag dra lös plösen på innerskon. Tyg och allt gick rakt av och jag undrar om någon har erfarenhet av detta? Går det att laga eller är det bara att bita i det sura äpplet och köpa nya? Tycker att pjäxor som kostar drygt 4000 spänn, även om de har några år på nacken, inte ska gå sönder på det här sättet.</p><p></p><p>Någon som vet?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Puffert, post: 517003, member: 90956"] I torsdags hände det som inte får hända den här tiden på året. När jag skulle ta på pjäxorna lyckas jag dra lös plösen på innerskon. Tyg och allt gick rakt av och jag undrar om någon har erfarenhet av detta? Går det att laga eller är det bara att bita i det sura äpplet och köpa nya? Tycker att pjäxor som kostar drygt 4000 spänn, även om de har några år på nacken, inte ska gå sönder på det här sättet. Någon som vet? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Trasig plös Tecnica TNT Icon Carbon, hur göra?
Tillbaka
Topp