Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Trasig plös Tecnica TNT Icon Carbon, hur göra?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Anders_Nilson" data-source="post: 517071" data-attributes="member: 10760"><p>Men de där är väl närmare tio år? </p><p>Sy fast igen om du tänker forsätta använda dem, eller så fast kardborre på plösen och limma dit andra biten på skon, det funkar.</p><p>Annars så har de nog gjort sitt om delar börjar trilla av <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=":-)" title="Smile :-)" data-smilie="1"data-shortname=":-)" /></p><p>Dax för ett par nya helt enkelt</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Anders_Nilson, post: 517071, member: 10760"] Men de där är väl närmare tio år? Sy fast igen om du tänker forsätta använda dem, eller så fast kardborre på plösen och limma dit andra biten på skon, det funkar. Annars så har de nog gjort sitt om delar börjar trilla av :-) Dax för ett par nya helt enkelt [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Trasig plös Tecnica TNT Icon Carbon, hur göra?
Tillbaka
Topp