Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Trasig usb - tips?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Fiberteknologi" data-source="post: 511245" data-attributes="member: 75987"><p>Hittade en gammal mp3 som jag kom på att jag kunde ha i backen. satte in den i datorn för att fixa musiken på den men längre kom jag inte... Det händer inget när jag stoppar in usb:n i datorn. den funkade helt utan problem innan det har legat på hyllan nu i några år.. </p><p></p><p>Någon som vet nått tips elr någon lösning? kanske någon som säljer en gammal skit mp3 elr slumpar bort? har inga krav. kan vara hur sliten som hälst bara den har någorlunda minne som 512mb och fungerande usb anslutning!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Fiberteknologi, post: 511245, member: 75987"] Hittade en gammal mp3 som jag kom på att jag kunde ha i backen. satte in den i datorn för att fixa musiken på den men längre kom jag inte... Det händer inget när jag stoppar in usb:n i datorn. den funkade helt utan problem innan det har legat på hyllan nu i några år.. Någon som vet nått tips elr någon lösning? kanske någon som säljer en gammal skit mp3 elr slumpar bort? har inga krav. kan vara hur sliten som hälst bara den har någorlunda minne som 512mb och fungerande usb anslutning! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Trasig usb - tips?
Tillbaka
Topp