Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Mode
trasiga brallor!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Henrik_koivisto" data-source="post: 272436" data-attributes="member: 35960"><p>BigAir: Affären ringde till sweet och ordnade upp det och byxorna skickades till Åre syverkstad.. Dom gjorde ett riktigt bra jobb på mina supernauter.. Nu är det väl lättare att hitta bra tyg i färgen svart än i färgen ljusblå men det ska inte vara något problem.. men räkna med att vara utan byxorna i runt 2 veckor.. </p><p></p><p>(Tror det var åre syverkstad iallafall)</p><p></p><p>Poc: Förutom att vi är 2 st som köpt supernautern och åkt sönder dom så är det ju en bra byxa.. Förstärkningarna längst ner är dock inga höjdar förstärkningar, mina byxor gick sönder där men numera sitter det Cordura tyg påsytt..</p><p></p><p>Som jag ser det kan dom inte neka dig med tanke på att du åkt som vanligt och bara en-två gånger.. ett par byxor ska hålla för mer än det enligt mig, speciellt som dom ligger på 3500:-</p><p></p><p>Men om dom nekar, ja då vet jag inte.. Du får försöka med att säga att det är fler som haft problemet och dom har fått det fixat.. svårt att säga såhär på rak arm.. Säg gärna hur det gick hos affären</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Henrik_koivisto, post: 272436, member: 35960"] BigAir: Affären ringde till sweet och ordnade upp det och byxorna skickades till Åre syverkstad.. Dom gjorde ett riktigt bra jobb på mina supernauter.. Nu är det väl lättare att hitta bra tyg i färgen svart än i färgen ljusblå men det ska inte vara något problem.. men räkna med att vara utan byxorna i runt 2 veckor.. (Tror det var åre syverkstad iallafall) Poc: Förutom att vi är 2 st som köpt supernautern och åkt sönder dom så är det ju en bra byxa.. Förstärkningarna längst ner är dock inga höjdar förstärkningar, mina byxor gick sönder där men numera sitter det Cordura tyg påsytt.. Som jag ser det kan dom inte neka dig med tanke på att du åkt som vanligt och bara en-två gånger.. ett par byxor ska hålla för mer än det enligt mig, speciellt som dom ligger på 3500:- Men om dom nekar, ja då vet jag inte.. Du får försöka med att säga att det är fler som haft problemet och dom har fått det fixat.. svårt att säga såhär på rak arm.. Säg gärna hur det gick hos affären [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Mode
trasiga brallor!
Tillbaka
Topp