Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Trasiga skidor. Går det att laga?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Julo" data-source="post: 1314743" data-attributes="member: 174319"><p>Går jättebra att laga som det redan har skrivits. Och just att inte slarva med det som har nämnts ovan, slipa, avfetta, långsam epoxi och det ska vara minst 20 grader i rummet och i epoxin för att det ska sätta igång att härda ordentligt. Och få inte epoxi på huden det är inte bra. Jag brukar skydda saker och delar som jag inte vill epoxin ska fasta på med vanlig packtejp eftersom den inte fastnar på sånt mjukplast.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Julo, post: 1314743, member: 174319"] Går jättebra att laga som det redan har skrivits. Och just att inte slarva med det som har nämnts ovan, slipa, avfetta, långsam epoxi och det ska vara minst 20 grader i rummet och i epoxin för att det ska sätta igång att härda ordentligt. Och få inte epoxi på huden det är inte bra. Jag brukar skydda saker och delar som jag inte vill epoxin ska fasta på med vanlig packtejp eftersom den inte fastnar på sånt mjukplast. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Trasiga skidor. Går det att laga?
Tillbaka
Topp