Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Travis Rice Banana Hammock
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Xavier" data-source="post: 977893" data-attributes="member: 64225"><p>Saul, vad har du för fotstorlek? Personligen har jag lite svårt med Libtechs brädor då de är ganska breda och jag är småfotad, det är det enda negativa jag kan säga om min Mullet att nosen är så satans bred, tror det är runt 31,2 eller mer så om du inte har pontoner till fötter skulle jag köra på en Birdman 160. Tapern och rocker kommer vara det som ger flytet. Skillnaden i flyt på 160 eller 170 kommer nog inte vara stor för dina 70 kilo utan frågan är mer om 160 skulle vara för mjuk i pisten men det har jag svårt att tro.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Xavier, post: 977893, member: 64225"] Saul, vad har du för fotstorlek? Personligen har jag lite svårt med Libtechs brädor då de är ganska breda och jag är småfotad, det är det enda negativa jag kan säga om min Mullet att nosen är så satans bred, tror det är runt 31,2 eller mer så om du inte har pontoner till fötter skulle jag köra på en Birdman 160. Tapern och rocker kommer vara det som ger flytet. Skillnaden i flyt på 160 eller 170 kommer nog inte vara stor för dina 70 kilo utan frågan är mer om 160 skulle vara för mjuk i pisten men det har jag svårt att tro. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Travis Rice Banana Hammock
Tillbaka
Topp