Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Tre familjer till alperna vilken ort ska vi välja?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="STORPOTATEN" data-source="post: 1008750" data-attributes="member: 12924"><p>Upphör aldrig att förvånas över att så få nämner La Plagne. 10 byar sammanlänkade i ett väldigt stort system. Byarnas mysighet kan alltid diskuteras, men Champagny hamnar högst på den listan.</p><p>Vad gäller pisterna finns det ett myller av fantastiskt långa röda och blå pister. Och svarta. Fallhöjden är det inget fel på då den ligger på dryga 2000 sammanhängande meter. </p><p>En fallhöjd som gör sig absolut bäst i offpisten med många episka åk, och många väldigt lätt tillgängliga. Nordsidan på BelleCote är ett kapitel för sig, och förtjänar lika många spaltmeter som La Grave.</p><p>Hänger inte i parken så den vågar jag inte uttala mig om, men det finns vet jag. Finns säkert mer info på hemsidan.</p><p></p><p>Skulle inte detta räcka är systemet sammanlänkat med Les Arcs......</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="STORPOTATEN, post: 1008750, member: 12924"] Upphör aldrig att förvånas över att så få nämner La Plagne. 10 byar sammanlänkade i ett väldigt stort system. Byarnas mysighet kan alltid diskuteras, men Champagny hamnar högst på den listan. Vad gäller pisterna finns det ett myller av fantastiskt långa röda och blå pister. Och svarta. Fallhöjden är det inget fel på då den ligger på dryga 2000 sammanhängande meter. En fallhöjd som gör sig absolut bäst i offpisten med många episka åk, och många väldigt lätt tillgängliga. Nordsidan på BelleCote är ett kapitel för sig, och förtjänar lika många spaltmeter som La Grave. Hänger inte i parken så den vågar jag inte uttala mig om, men det finns vet jag. Finns säkert mer info på hemsidan. Skulle inte detta räcka är systemet sammanlänkat med Les Arcs...... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Tre familjer till alperna vilken ort ska vi välja?
Tillbaka
Topp