Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Tre snösugna brudar!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="pixi" data-source="post: 195007" data-attributes="member: 45570"><p>Vi är tre tjejer som tänkte åka ner efter jul.. eller när sjutton det nu blir! Eftersom vi är lite utspridda över jorden så har vi inte så mkt mer bestämt. Alla är dock sugna på att jobba iaf lite där nere och vi har både resturang- och bartender erfarenhet. Frågan är VAR? </p><p>I övriga europa brukar ju svenskar (framförallt tjejer) uppskattas som arbetskraft, är dte någon som vet nåt ställe där det är lätt att få lite småjobb? (eller större jobb..)</p><p>Var är det lätt att få boende? (vi åker ju ner rätt sent) </p><p>Vi är alla spontana, fattiga, jävligt åksugna och rejäla öldrickare.. så allt annat borde väl vara en baggis?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="pixi, post: 195007, member: 45570"] Vi är tre tjejer som tänkte åka ner efter jul.. eller när sjutton det nu blir! Eftersom vi är lite utspridda över jorden så har vi inte så mkt mer bestämt. Alla är dock sugna på att jobba iaf lite där nere och vi har både resturang- och bartender erfarenhet. Frågan är VAR? I övriga europa brukar ju svenskar (framförallt tjejer) uppskattas som arbetskraft, är dte någon som vet nåt ställe där det är lätt att få lite småjobb? (eller större jobb..) Var är det lätt att få boende? (vi åker ju ner rätt sent) Vi är alla spontana, fattiga, jävligt åksugna och rejäla öldrickare.. så allt annat borde väl vara en baggis? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Tre snösugna brudar!
Tillbaka
Topp