Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
tre tjejer och en sesong i alperna
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="onelastbreath" data-source="post: 556714" data-attributes="member: 76505"><p>Tjo, jag och två andra tjejer ska ner till alperna och göra en sesong till vintern, vi tänkte åka ner i november och det blir vår första sesong. Vi jobbar för fullt nu och kommer ha runt 25k att spendera..</p><p>Chamonix lutar det mest åt eftersom de finns mkt att göra och har åkt med ucpa:s snowboard offpist där så man kan ju lite bra puder, men vi har också pluggat lite franska så tänkte utnyttja möjligheten att lära sig lite mer. Det har också varit mkt snack om stanton.. Vilket väljer man helst, stanton eller cham?</p><p></p><p>Vad är bäst att jobba som om man är tre 20åriga tjejer och vill ha ut så många åk-timmar som möjligt? Charlet host/assistant, hotell personal, nanny, skidlärare(snowboard/skid), diskplockare, servitris eller något annat?</p><p></p><p>Hur skaffar man enklast jobb i cham? Vilka ställen är bäst att jobba på i cham? Var bor man? Gruppboende, någon?</p><p></p><p>De är kanske många frågor men kanske någon kan svara på något?? :D</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="onelastbreath, post: 556714, member: 76505"] Tjo, jag och två andra tjejer ska ner till alperna och göra en sesong till vintern, vi tänkte åka ner i november och det blir vår första sesong. Vi jobbar för fullt nu och kommer ha runt 25k att spendera.. Chamonix lutar det mest åt eftersom de finns mkt att göra och har åkt med ucpa:s snowboard offpist där så man kan ju lite bra puder, men vi har också pluggat lite franska så tänkte utnyttja möjligheten att lära sig lite mer. Det har också varit mkt snack om stanton.. Vilket väljer man helst, stanton eller cham? Vad är bäst att jobba som om man är tre 20åriga tjejer och vill ha ut så många åk-timmar som möjligt? Charlet host/assistant, hotell personal, nanny, skidlärare(snowboard/skid), diskplockare, servitris eller något annat? Hur skaffar man enklast jobb i cham? Vilka ställen är bäst att jobba på i cham? Var bor man? Gruppboende, någon? De är kanske många frågor men kanske någon kan svara på något?? :D [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
tre tjejer och en sesong i alperna
Tillbaka
Topp