Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
tre tjejer och en sesong i alperna
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="joakimh" data-source="post: 556836" data-attributes="member: 61167"><p>Haha, tusen frågor. Jag är också sugen på Chamonix, ensam kille från Helsingborg. Gjorde min första säsong i Whistler, Kanada och är nu sjukt sugen på säsong nummer två! Det jobb som är bäst är servitör/bartender för då får man oftast mat och jobbar nästan bara kvällar. Jag jobbade som diskare och fick två mål om dagen. De flesta jag bodde med/kände jobbade inom mat/bar branschen och vi åkte mycket skidor. Jag hade 151 skiddagar förra säsongen. Hur bra som helst. Dock så har jag aldrig varit i Chamonix så jag kan inte svara på de andra frågorna, bara att ni kan glömma att bli skid/snowboard-lärare för att i Frankrike så är det en tre årig utbildning.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="joakimh, post: 556836, member: 61167"] Haha, tusen frågor. Jag är också sugen på Chamonix, ensam kille från Helsingborg. Gjorde min första säsong i Whistler, Kanada och är nu sjukt sugen på säsong nummer två! Det jobb som är bäst är servitör/bartender för då får man oftast mat och jobbar nästan bara kvällar. Jag jobbade som diskare och fick två mål om dagen. De flesta jag bodde med/kände jobbade inom mat/bar branschen och vi åkte mycket skidor. Jag hade 151 skiddagar förra säsongen. Hur bra som helst. Dock så har jag aldrig varit i Chamonix så jag kan inte svara på de andra frågorna, bara att ni kan glömma att bli skid/snowboard-lärare för att i Frankrike så är det en tre årig utbildning. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
tre tjejer och en sesong i alperna
Tillbaka
Topp