Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
tre tjejer och en sesong i alperna
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="klemantin" data-source="post: 557942" data-attributes="member: 67448"><p>Jag drar till Verbier för andra sässongen i rad!!</p><p></p><p>Jobbar som skid/ snowboardinstruktör! jag älskar det, man jobbar dock på dagen men samtidigt så gör jag det bästa jag vet och får samtidigt betalt. Men håller helt klart med joakimh att ett kvälls jobb är helt klart bäst genom att man då kan åka hela dagar. Men som intsuktör har jag ju facktiskt lediga dagar jag med :D </p><p></p><p>MVH/ Emma</p><p></p><p>Don´t dropp bombs, dropp cliffs</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="klemantin, post: 557942, member: 67448"] Jag drar till Verbier för andra sässongen i rad!! Jobbar som skid/ snowboardinstruktör! jag älskar det, man jobbar dock på dagen men samtidigt så gör jag det bästa jag vet och får samtidigt betalt. Men håller helt klart med joakimh att ett kvälls jobb är helt klart bäst genom att man då kan åka hela dagar. Men som intsuktör har jag ju facktiskt lediga dagar jag med :D MVH/ Emma Don´t dropp bombs, dropp cliffs [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
tre tjejer och en sesong i alperna
Tillbaka
Topp