Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Tre trippelcorcs första träningen JOI.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="TED-H95" data-source="post: 875914" data-attributes="member: 115371"><p>Nu stör jag mig extremt mkt på alla som h8ar.</p><p>Vill ni hellre att sportens utveckling ska stanna på dubbel corks/flippar</p><p>detta går inte att jämföra med freestyle grenen i OS för det här är grymt mycket svårare, Dessutom </p><p>så är tripplarna( i min mening ) rätt så steeziga. sporten kommer att fortsätta utvecklas och folk kommer att fortsätta</p><p>pröva på nya saker hela tiden så det är meningslöst att sitta framför datorn och klaga på att sporten utvecklas i fel riktning.</p><p>Det är upp till var och en om man vill kötta tripplar, eller om man vill filma och steeza runt.</p><p>jag ser detta mer som ett bra steg i utvecklingen. Det började bli väldigt tråkigt ett tag med alla dubbel flippar och alla såg likadana ut, Detta kommer att göra hela JOI lite mer spännande nu när folk börjar göra lite andra saker.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="TED-H95, post: 875914, member: 115371"] Nu stör jag mig extremt mkt på alla som h8ar. Vill ni hellre att sportens utveckling ska stanna på dubbel corks/flippar detta går inte att jämföra med freestyle grenen i OS för det här är grymt mycket svårare, Dessutom så är tripplarna( i min mening ) rätt så steeziga. sporten kommer att fortsätta utvecklas och folk kommer att fortsätta pröva på nya saker hela tiden så det är meningslöst att sitta framför datorn och klaga på att sporten utvecklas i fel riktning. Det är upp till var och en om man vill kötta tripplar, eller om man vill filma och steeza runt. jag ser detta mer som ett bra steg i utvecklingen. Det började bli väldigt tråkigt ett tag med alla dubbel flippar och alla såg likadana ut, Detta kommer att göra hela JOI lite mer spännande nu när folk börjar göra lite andra saker. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Tre trippelcorcs första träningen JOI.
Tillbaka
Topp