Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Tredelade pjäxor med techinserts
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="KaitsuH" data-source="post: 1082223" data-attributes="member: 59050"><p>Eller hellre; varför säljer dom vanliga två delade styva pjäxor för vanliga människor? Varför? Min fru har jovisst racingpjäxor, några Head raptors, 110, som hon behöver när hon åker Fis junior skidor. Men, för allt annat duger turpjäxor (tlt 5 med dynafit bindningarna), brantåkning, freeåkning, även freestyle på blåa parkerna. Och dom tre delade turpjäxor är inte bara mycket besvämligare att gå, utan tillräckligt med styva för att köra/åka skidor tom. 11 cm breda minnet 80 km/h. Så, jag förstår inte alls vad är meningen för vanliga "hårda" pjäxor utan gåläge och som är mjukare än 130. </p><p></p><p>För mig, 95 kg, räcker helt ok Dynafit One Px pjäxor, som är mycket mjuka, men jag åker långsamt som fan.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="KaitsuH, post: 1082223, member: 59050"] Eller hellre; varför säljer dom vanliga två delade styva pjäxor för vanliga människor? Varför? Min fru har jovisst racingpjäxor, några Head raptors, 110, som hon behöver när hon åker Fis junior skidor. Men, för allt annat duger turpjäxor (tlt 5 med dynafit bindningarna), brantåkning, freeåkning, även freestyle på blåa parkerna. Och dom tre delade turpjäxor är inte bara mycket besvämligare att gå, utan tillräckligt med styva för att köra/åka skidor tom. 11 cm breda minnet 80 km/h. Så, jag förstår inte alls vad är meningen för vanliga "hårda" pjäxor utan gåläge och som är mjukare än 130. För mig, 95 kg, räcker helt ok Dynafit One Px pjäxor, som är mycket mjuka, men jag åker långsamt som fan. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Tredelade pjäxor med techinserts
Tillbaka
Topp