Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Tredelade pjäxor med techinserts
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Jarle" data-source="post: 1082259" data-attributes="member: 33485"><p>Den där listan är en sanning med rätt ordentlig modifikation. Jag jobbar själv på butiken i fråga och har en smal fot, så pass smal att mer eller mindre samtliga modeller hos oss går bort i "rätt" storlek. Vänsterfoten mäter ca 270mm (ibland något längre eller kortare beroende på vad jag har gjort under dagen)x95-96mm, höger ca 263mmx93-95mm. Rimligtvis bör jag då ha en 26,5, krypton och pinnacle 130 LV sitter ok i den storleken, raptor rs 140 sitter bra. krypton och pinnacle i 25,5 sitter fantastiskt om jag bortser från längden (vilket å andra sidan går att lösa), därmed antar jag att jag har en smal fot. Det går iofs lösa krypton i 26,5 med, vilket jag gjort tidigare, i år valde jag andra vägen, får se hur det blir imorgon.</p><p></p><p>Antalet kunder som har >102mm läst som längdmässigt hade kunnat ha 26,5 är rätt stort, >110mm läst med 27,5-28,5 är också en del. Den där tabellen ser ut att vara i det smalaste laget, har någon en 26,5 fot med 92 läst kommer skon bli för bred i rätt längd (raptor 140 är nog den tightaste lästen vi har på ~96mm i 26,5 om jag minns rätt).</p><p></p><p>Med allt det sagt så trivs olika människor med olika saker.</p><p> [USER=33252]@linkan_110[/USER] är ett utmärkt exempel på det med sina fötter och kryptonskal</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Jarle, post: 1082259, member: 33485"] Den där listan är en sanning med rätt ordentlig modifikation. Jag jobbar själv på butiken i fråga och har en smal fot, så pass smal att mer eller mindre samtliga modeller hos oss går bort i "rätt" storlek. Vänsterfoten mäter ca 270mm (ibland något längre eller kortare beroende på vad jag har gjort under dagen)x95-96mm, höger ca 263mmx93-95mm. Rimligtvis bör jag då ha en 26,5, krypton och pinnacle 130 LV sitter ok i den storleken, raptor rs 140 sitter bra. krypton och pinnacle i 25,5 sitter fantastiskt om jag bortser från längden (vilket å andra sidan går att lösa), därmed antar jag att jag har en smal fot. Det går iofs lösa krypton i 26,5 med, vilket jag gjort tidigare, i år valde jag andra vägen, får se hur det blir imorgon. Antalet kunder som har >102mm läst som längdmässigt hade kunnat ha 26,5 är rätt stort, >110mm läst med 27,5-28,5 är också en del. Den där tabellen ser ut att vara i det smalaste laget, har någon en 26,5 fot med 92 läst kommer skon bli för bred i rätt längd (raptor 140 är nog den tightaste lästen vi har på ~96mm i 26,5 om jag minns rätt). Med allt det sagt så trivs olika människor med olika saker. [USER=33252]@linkan_110[/USER] är ett utmärkt exempel på det med sina fötter och kryptonskal [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Tredelade pjäxor med techinserts
Tillbaka
Topp