Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Tredelade pjäxor med techinserts
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Pillard" data-source="post: 1082271" data-attributes="member: 83225"><p>Ja det var din gamle chef (tror jag) eller så var det rasta-mannen som hävdade att Dalbellon mest köptes som ett råämne och sen tryckte man tills de blev bra. Frågan är ju om det stämmer? Och sen tillkommer ju då följdfrågan till ex-vis</p><p> [USER=33485]@jarle[/USER] Finns det några butiker där man kan köpa en pjäxa på de premisserna? Åre Skidsport vet jag, de moddade mina gamla pjäxor (och fixade även med mina nya) gratis antagligen till mer värde än jag gett för pjäxorna. Kollar man tex Länna och AG vill jag minnas att de ingår typ 2 tryckningar eller så men jag kommer ju behöva minst fyra punkter och att de trycks flera gånger.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Pillard, post: 1082271, member: 83225"] Ja det var din gamle chef (tror jag) eller så var det rasta-mannen som hävdade att Dalbellon mest köptes som ett råämne och sen tryckte man tills de blev bra. Frågan är ju om det stämmer? Och sen tillkommer ju då följdfrågan till ex-vis [USER=33485]@jarle[/USER] Finns det några butiker där man kan köpa en pjäxa på de premisserna? Åre Skidsport vet jag, de moddade mina gamla pjäxor (och fixade även med mina nya) gratis antagligen till mer värde än jag gett för pjäxorna. Kollar man tex Länna och AG vill jag minnas att de ingår typ 2 tryckningar eller så men jag kommer ju behöva minst fyra punkter och att de trycks flera gånger. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Tredelade pjäxor med techinserts
Tillbaka
Topp