Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Tredelade pjäxor, modellskillnader
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Glisseur" data-source="post: 468390" data-attributes="member: 13861"><p>Krypton Pro kommer med den vanliga innerskon som standard. Krypton Pro ID har wrap-innerskon. Eller så köper du ett par skal hos en vettig (läs bra) pjäxbutik och kompletterar med ett par Intuition innerskor som du beställt från Amerikat <a href="http://www.intuitionliners.com" target="_blank">http://www.intuitionliners.com</a></p><p></p><p>Annars är väl skillnaden på Dalbello typ:</p><p>Krypton Pro: Flex 110-140, vanlig innersko, kommer med två tungor: hård och medel, två olika mellansulor: styv plast eller dämpande i gummi. </p><p>Krypton Pro ID: samma som Pro fast med ID Gold innersko.</p><p>Krypton: Flex 90-120. Samma som Pro fast kommer bara med en mediumhård tunga och styv mellansula.</p><p>Il Moro: Flex 90-120. Snowboardspänne ersätter det översta spännet + kardborrbandet. Kommer med mjuk + medium tunga, dämpande mellansula i gummi, wrap-innersko, ID Silver (samma som Gold fast med microfleece på insidan) coh inverterat tåspänne.</p><p>Alla Krypton har 98 mm lästbredd om någon undrar.</p><p></p><p>Själv kör jag mest på Il Moro med ID Silver innerskor, fast med en styv tunga. Tycker det funkar grymt och då är jag både fet, kör på bängliga chargers och har aldrig någonsin varit i närheten av att ens fundera på att hoppa i en jävla park. </p><p></p><p>Full Tilt har jag lite mindre koll på än så länge. Vet att lästbredden är samma som Krypton, 98 mm. Har läst på...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Glisseur, post: 468390, member: 13861"] Krypton Pro kommer med den vanliga innerskon som standard. Krypton Pro ID har wrap-innerskon. Eller så köper du ett par skal hos en vettig (läs bra) pjäxbutik och kompletterar med ett par Intuition innerskor som du beställt från Amerikat [URL]http://www.intuitionliners.com[/URL] Annars är väl skillnaden på Dalbello typ: Krypton Pro: Flex 110-140, vanlig innersko, kommer med två tungor: hård och medel, två olika mellansulor: styv plast eller dämpande i gummi. Krypton Pro ID: samma som Pro fast med ID Gold innersko. Krypton: Flex 90-120. Samma som Pro fast kommer bara med en mediumhård tunga och styv mellansula. Il Moro: Flex 90-120. Snowboardspänne ersätter det översta spännet + kardborrbandet. Kommer med mjuk + medium tunga, dämpande mellansula i gummi, wrap-innersko, ID Silver (samma som Gold fast med microfleece på insidan) coh inverterat tåspänne. Alla Krypton har 98 mm lästbredd om någon undrar. Själv kör jag mest på Il Moro med ID Silver innerskor, fast med en styv tunga. Tycker det funkar grymt och då är jag både fet, kör på bängliga chargers och har aldrig någonsin varit i närheten av att ens fundera på att hoppa i en jävla park. Full Tilt har jag lite mindre koll på än så länge. Vet att lästbredden är samma som Krypton, 98 mm. Har läst på... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Tredelade pjäxor, modellskillnader
Tillbaka
Topp