Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Sommar
Mountainbike
TREK kvailtet?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Armada" data-source="post: 42285" data-attributes="member: 32075"><p>Jag har kört TREK i en vecka sen gav jag upp!</p><p>Jag har en Scott Octane DH och en hårdsvansad Azonic.</p><p>och azonic är absolut det skönaste jag har cyklat på i den pris klassen den gick på 8000 för ramen åsså har jag en dubbelkronad judy gaffel på den å XT/LX komponenter.</p><p></p><p>Du vela lägga ut max 10000:- så då kan jag rekommendera att för söka få tag i en Azonic med bra grejjer på.</p><p>Scott octane är ju inget att rekkomendera om du inte vill lägga ut mer än 10000:- men dom är också underbara att cykla på med försök att hitta en azonic.</p><p>Men en Cyclepro Xelos har jag oxo haft innan Azonicen dom ligger mej oxo varmt om hjärtat å dom e ju lite billagre dom går på 14000:- ny men köper du en begagnad så får du dom för runt 5000-10000 det bror på skicket.</p><p></p><p>fasst det bror ju helöt och hållet på hur du vill cykla om du vill tex ha en cykel som du kan hoppa med och samtidigt åka till stan å kolla utan att bli av med den så kan jag nog säga att TREK är cykeln för dej!</p><p></p><p>Men du kanske är mer intresserad av att cykla extremare och inte så mycket på stan då är det Xelos eller Azonic.</p><p>Xelos finns på ditt närmaste intersport nya.</p><p>men dom flesta som jobbar på intersport har ju en bra cykel så snakka med dom om dom har nån cykel privat att sälja.</p><p>det brukar alltid finnas.</p><p></p><p>den cykeln med buckla i ramen skulle jag glömma direkt det kommer löna sej att skita i att köpa trasiga hojjar</p><p></p><p>skicka ett mail om du vill veta mer info eller fråga om nått annat</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Armada, post: 42285, member: 32075"] Jag har kört TREK i en vecka sen gav jag upp! Jag har en Scott Octane DH och en hårdsvansad Azonic. och azonic är absolut det skönaste jag har cyklat på i den pris klassen den gick på 8000 för ramen åsså har jag en dubbelkronad judy gaffel på den å XT/LX komponenter. Du vela lägga ut max 10000:- så då kan jag rekommendera att för söka få tag i en Azonic med bra grejjer på. Scott octane är ju inget att rekkomendera om du inte vill lägga ut mer än 10000:- men dom är också underbara att cykla på med försök att hitta en azonic. Men en Cyclepro Xelos har jag oxo haft innan Azonicen dom ligger mej oxo varmt om hjärtat å dom e ju lite billagre dom går på 14000:- ny men köper du en begagnad så får du dom för runt 5000-10000 det bror på skicket. fasst det bror ju helöt och hållet på hur du vill cykla om du vill tex ha en cykel som du kan hoppa med och samtidigt åka till stan å kolla utan att bli av med den så kan jag nog säga att TREK är cykeln för dej! Men du kanske är mer intresserad av att cykla extremare och inte så mycket på stan då är det Xelos eller Azonic. Xelos finns på ditt närmaste intersport nya. men dom flesta som jobbar på intersport har ju en bra cykel så snakka med dom om dom har nån cykel privat att sälja. det brukar alltid finnas. den cykeln med buckla i ramen skulle jag glömma direkt det kommer löna sej att skita i att köpa trasiga hojjar skicka ett mail om du vill veta mer info eller fråga om nått annat [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Sommar
Mountainbike
TREK kvailtet?
Tillbaka
Topp