Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Åre
Trevlig inneboende finnes!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="callem" data-source="post: 609931" data-attributes="member: 102262"><p>Jag är en 23-årig snowboardåkare från Göteborg som åker upp till Åre den 27e Januari och kommer till att börja med bo på hotell Åre torg. From 1 februari letar jag efter ett mer permanent boende och social som jag är tycker jag det vore riktigt kul att bo tillsammans med några likasinnade som har rätt balans mellan jobb/åkning/fest. Tidigare har jag arbetat för Langley Travel i Alpe d Huez och bott i studentkorridor i Lund så jag är van vid att ha mycket folk runtomkring mig. </p><p></p><p>Jag har själv tittat på lite olika lägenhetsalternativ centralt i Åre men för att få det att gå runt krävs det att man är 4st. Jag kan tänka mig en månadshyra på max 5000.</p><p></p><p>Är det någon som behöver en till trevlig kille att dela hyran med eller inte hittat boende än och vill leta efter nåt tillsammans så hör gärna av er här på FR, så kan vi snacka lite och se om det eventuellt skulle funka att dela boende!!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="callem, post: 609931, member: 102262"] Jag är en 23-årig snowboardåkare från Göteborg som åker upp till Åre den 27e Januari och kommer till att börja med bo på hotell Åre torg. From 1 februari letar jag efter ett mer permanent boende och social som jag är tycker jag det vore riktigt kul att bo tillsammans med några likasinnade som har rätt balans mellan jobb/åkning/fest. Tidigare har jag arbetat för Langley Travel i Alpe d Huez och bott i studentkorridor i Lund så jag är van vid att ha mycket folk runtomkring mig. Jag har själv tittat på lite olika lägenhetsalternativ centralt i Åre men för att få det att gå runt krävs det att man är 4st. Jag kan tänka mig en månadshyra på max 5000. Är det någon som behöver en till trevlig kille att dela hyran med eller inte hittat boende än och vill leta efter nåt tillsammans så hör gärna av er här på FR, så kan vi snacka lite och se om det eventuellt skulle funka att dela boende!! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Åre
Trevlig inneboende finnes!
Tillbaka
Topp