Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Freeride.se
Trick-wiki på Freeride?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="GustavFrandfors" data-source="post: 305516" data-attributes="member: 44880"><p>Som Draken säger^, adminsen vill ju inte få mer saker att godkänna.</p><p>Men jag förstår inte riktigt upplägget än, för om man tex vill lära sig en ny dubbelvolt,</p><p>ska man då chansa att RickyFlip är en dubbel bland alla dessa namn?</p><p>(Eftersom det lär väl komma upp ett par nya dubblar närmsta tiden).</p><p></p><p>Man kanske borde Kategorisera ganska grovt(?):</p><p>Söker man en dubbelvolt på skidor som är "enkel",</p><p></p><p>Skidor ---> NewSchool ---> Dubbelvolt ---> Och sen att man sätter ett betyg</p><p>i en "kryss-skala", ungefär som på snyggast.se (alla lär ju förstå vad jag menar då) och</p><p>att då de lättaste hamnar högst upp...</p><p></p><p>Vill man hitta en dubbelgrab på skidor:</p><p>Skidor ---> NewSchool ---> Dubbelgrab:</p><p>Truckdriver</p><p>Octo..</p><p></p><p>Vill man hitta en enkel och snygg grab på skidor:</p><p>Skidor ---> Oldschool ---> Grab:</p><p>Mute</p><p>Tail ...</p><p></p><p></p><p>Fortsätt spåna allihopa så detta blir så bra som möjligt.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="GustavFrandfors, post: 305516, member: 44880"] Som Draken säger^, adminsen vill ju inte få mer saker att godkänna. Men jag förstår inte riktigt upplägget än, för om man tex vill lära sig en ny dubbelvolt, ska man då chansa att RickyFlip är en dubbel bland alla dessa namn? (Eftersom det lär väl komma upp ett par nya dubblar närmsta tiden). Man kanske borde Kategorisera ganska grovt(?): Söker man en dubbelvolt på skidor som är "enkel", Skidor ---> NewSchool ---> Dubbelvolt ---> Och sen att man sätter ett betyg i en "kryss-skala", ungefär som på snyggast.se (alla lär ju förstå vad jag menar då) och att då de lättaste hamnar högst upp... Vill man hitta en dubbelgrab på skidor: Skidor ---> NewSchool ---> Dubbelgrab: Truckdriver Octo.. Vill man hitta en enkel och snygg grab på skidor: Skidor ---> Oldschool ---> Grab: Mute Tail ... Fortsätt spåna allihopa så detta blir så bra som möjligt. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Freeride.se
Trick-wiki på Freeride?
Tillbaka
Topp