Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Trimning av moderna freerideskidor?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Hasse_Lindborg" data-source="post: 846328" data-attributes="member: 102471"><p>Jag kör på maskin och då kan vi ställa in den så.</p><p></p><p></p><p></p><p> [USER=7335]@Friska_Viljor[/USER]: Jag förstår inte varför man vill ha 87 om man har 88 och har slarvat bort den slipen? Vad ger det för mening? </p><p></p><p> [USER=51492]@snorkel[/USER]: Vad menar du med att man inte tänker så långt? Hur mycket erfarenhet har du av att jobba i butik snorkel så du kan dra <strong>alla</strong> över och samma kam?? Eller varit i så många olika butiker?</p><p></p><p></p><p>Där har du en poäng, men även är poängen att den största wannebe känner ingen skillnad. </p><p></p><p>Du kan få vara med och slipa upp de om du vill? Och för övrigt så kommer jag förmodligen asgarva då det inte kommer vara så många som känner skillnaden som sagt.</p><p></p><p>Och så länge jag inte vet vem du är och sett dig åka eller så vidare så anser jag att du inte känner skillnad. Jag kan däremot räkna upp några få på detta forumet som skulle kunna känna skillnaden på dessa grad antal då jag vet vilken bakgrund de har och så vidare.</p><p></p><p>För övrig så känner jag personligen mer skillnad på olika strukturer än på olika kantgrader.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Hasse_Lindborg, post: 846328, member: 102471"] Jag kör på maskin och då kan vi ställa in den så. [USER=7335]@Friska_Viljor[/USER]: Jag förstår inte varför man vill ha 87 om man har 88 och har slarvat bort den slipen? Vad ger det för mening? [USER=51492]@snorkel[/USER]: Vad menar du med att man inte tänker så långt? Hur mycket erfarenhet har du av att jobba i butik snorkel så du kan dra [b]alla[/b] över och samma kam?? Eller varit i så många olika butiker? Där har du en poäng, men även är poängen att den största wannebe känner ingen skillnad. Du kan få vara med och slipa upp de om du vill? Och för övrigt så kommer jag förmodligen asgarva då det inte kommer vara så många som känner skillnaden som sagt. Och så länge jag inte vet vem du är och sett dig åka eller så vidare så anser jag att du inte känner skillnad. Jag kan däremot räkna upp några få på detta forumet som skulle kunna känna skillnaden på dessa grad antal då jag vet vilken bakgrund de har och så vidare. För övrig så känner jag personligen mer skillnad på olika strukturer än på olika kantgrader. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Trimning av moderna freerideskidor?
Tillbaka
Topp