Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Trimning av moderna freerideskidor?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Hasse_Lindborg" data-source="post: 846484" data-attributes="member: 102471"><p>Det är så sant. Och jag har ju jobbat på 6 olika butiker än så länge så lite erfarenhet har jag.</p><p></p><p></p><p>Ja detta kommer jag kanske ihåg. Och jag lovade dig säkert att slipa de som du ville ha i så fall som jag har gjort med massa annat folk. Fast det var ett helvete att ändra vinklar på den där jävla maskin. Tror till och med att jag ändrade på den det första jag gjorde om jag inte missminner mig på vem du är.</p><p></p><p>Och att Dörte säger att vi inte slipade friåknings skidor skulle lätt kunna stämma då hon säger allt för att rädda sitt eget skinn eller sin mans skinn.(Och expert att få praktikanterna eller de anställda att ha gjort alla fel som existerat) Hon har även försökt fått mig att betala din service för att kanterna inte var slipade. Men det slapp jag på grund av att jag inte gjorde det för att det inte var jag som var vid kantslipen den kvällen utan den yngre killen eller Sandro då vi cirkulerade varje dag.</p><p></p><p>En fråga för den delen? Om undersidan på kanten såg fin ut och den inte var hängd vad var det som var fint då? Borde varit struktur i stålkanten då eller?</p><p></p><p>Personligen har jag lämnat ut 4 par skidor som inte har varit kantslipade på 15 års arbete i skidbutik. Och det är skidor som inte har gått att slipa, 2 med telisbindningar som har tagit i bandet och inte haft rätt grader på filhållaren och två som det hade gått att slipa men då hade kanten blivit förstörd(alltså för tunn stålkant kvar.)</p><p></p><p>Så då får jag be om ursäkt för deras behandling av dig. Och självklart skulle du inte betala för en inte genomförd fullfix.</p><p></p><p>För övrigt så tror jag min kära före detta chef även har lurat mig en massa där nere. Bland annat med en patron till ABS säcken jag hade. Fick fan en riktigt gammal såg jag när jag sålde säcken...</p><p></p><p>Sen hade jag väl inte bet om att du skulle berätta om hur det gick till med ditt misslyckande skidslipning iofs men det är ju en annan sak. Men när du har börjat berätta kan vi väl få höra mer historier? Alltid kul att få veta hur butiker beter sig...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Hasse_Lindborg, post: 846484, member: 102471"] Det är så sant. Och jag har ju jobbat på 6 olika butiker än så länge så lite erfarenhet har jag. Ja detta kommer jag kanske ihåg. Och jag lovade dig säkert att slipa de som du ville ha i så fall som jag har gjort med massa annat folk. Fast det var ett helvete att ändra vinklar på den där jävla maskin. Tror till och med att jag ändrade på den det första jag gjorde om jag inte missminner mig på vem du är. Och att Dörte säger att vi inte slipade friåknings skidor skulle lätt kunna stämma då hon säger allt för att rädda sitt eget skinn eller sin mans skinn.(Och expert att få praktikanterna eller de anställda att ha gjort alla fel som existerat) Hon har även försökt fått mig att betala din service för att kanterna inte var slipade. Men det slapp jag på grund av att jag inte gjorde det för att det inte var jag som var vid kantslipen den kvällen utan den yngre killen eller Sandro då vi cirkulerade varje dag. En fråga för den delen? Om undersidan på kanten såg fin ut och den inte var hängd vad var det som var fint då? Borde varit struktur i stålkanten då eller? Personligen har jag lämnat ut 4 par skidor som inte har varit kantslipade på 15 års arbete i skidbutik. Och det är skidor som inte har gått att slipa, 2 med telisbindningar som har tagit i bandet och inte haft rätt grader på filhållaren och två som det hade gått att slipa men då hade kanten blivit förstörd(alltså för tunn stålkant kvar.) Så då får jag be om ursäkt för deras behandling av dig. Och självklart skulle du inte betala för en inte genomförd fullfix. För övrigt så tror jag min kära före detta chef även har lurat mig en massa där nere. Bland annat med en patron till ABS säcken jag hade. Fick fan en riktigt gammal såg jag när jag sålde säcken... Sen hade jag väl inte bet om att du skulle berätta om hur det gick till med ditt misslyckande skidslipning iofs men det är ju en annan sak. Men när du har börjat berätta kan vi väl få höra mer historier? Alltid kul att få veta hur butiker beter sig... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Trimning av moderna freerideskidor?
Tillbaka
Topp