Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
tristess på flygplats osv.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="BusMalin" data-source="post: 13596" data-attributes="member: 15670"><p>okej tjejer och killar! </p><p></p><p>Nu är det såhär att på tisdag åker jag, ensam, till franska alperna, närmare bestämt Val d"Isère... dit snön förhoppningsvis söker sig innom kort! Jag åker härifrån Umeå kl. tio nånting på morgonen och beräknas, med lite flyt när det gäller flyg och buss tider vara i Val. vid 22 nånting på kvällen! Detta gör att jag har några timmars dötid lite här och var, med packning så det räcker! Så, ni vana åkare, vad f-n ska jag hitta på för att få tiden att gå!? Jag har köpt en pocketbok - är det det bästa? Eller? Och vem ska jag få att vakta mina grejer när jag vill köpa nåt på tax-free"n?! Det kanske bara är att glömma tax-free"n?</p><p></p><p>Tacksam för svar av de som gjort det förr!</p><p>/Malla</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="BusMalin, post: 13596, member: 15670"] okej tjejer och killar! Nu är det såhär att på tisdag åker jag, ensam, till franska alperna, närmare bestämt Val d"Isère... dit snön förhoppningsvis söker sig innom kort! Jag åker härifrån Umeå kl. tio nånting på morgonen och beräknas, med lite flyt när det gäller flyg och buss tider vara i Val. vid 22 nånting på kvällen! Detta gör att jag har några timmars dötid lite här och var, med packning så det räcker! Så, ni vana åkare, vad f-n ska jag hitta på för att få tiden att gå!? Jag har köpt en pocketbok - är det det bästa? Eller? Och vem ska jag få att vakta mina grejer när jag vill köpa nåt på tax-free"n?! Det kanske bara är att glömma tax-free"n? Tacksam för svar av de som gjort det förr! /Malla [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
tristess på flygplats osv.
Tillbaka
Topp