Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
tristess på flygplats osv.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Munter" data-source="post: 13597" data-attributes="member: 15239"><p>Jag och min kompis dödade 26 timmar på bryssels flygplats genom att utforska hela stället. Vi gick längs med väggarna på alla terminalerna och kände på alla dörrar. När vi hittade långa ramper stannade vi till och åkte utför dem med våra bagagevagnar några gånger. När vi sett hela flygplatsen ägnade vi resten av tiden med att utveckla trick för våra bagagevagnar. Efter ett tag bemästrade vi konsten att stå på huvudet på en rullande vagn. Att göra en olley har ingen av oss klarat än.</p><p>Det roliga vi hade det dygnet berodde nog mest på att vi var två stycken som gjorde det ihop, så du kanske inte har så mycket nytta av min erfarenhet från Bryssel.</p><p>Därför lyder mitt tips såhär: En bok du vet är bra och en lättsmält tidskrift som komplement. Är du som jag måste du dessutom tugga på något när du har tråkigt, men det kan du ordna på tax-freen.</p><p>Såvitt jag vet har de flesta flygplatser någon form av bagage-deposit, men det kan vara dyrt, så det kanske är bättre att leta upp ett äldre par med ärliga ansikten som kan passa ditt pick och pack när du behöver uträtta ärenden.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Munter, post: 13597, member: 15239"] Jag och min kompis dödade 26 timmar på bryssels flygplats genom att utforska hela stället. Vi gick längs med väggarna på alla terminalerna och kände på alla dörrar. När vi hittade långa ramper stannade vi till och åkte utför dem med våra bagagevagnar några gånger. När vi sett hela flygplatsen ägnade vi resten av tiden med att utveckla trick för våra bagagevagnar. Efter ett tag bemästrade vi konsten att stå på huvudet på en rullande vagn. Att göra en olley har ingen av oss klarat än. Det roliga vi hade det dygnet berodde nog mest på att vi var två stycken som gjorde det ihop, så du kanske inte har så mycket nytta av min erfarenhet från Bryssel. Därför lyder mitt tips såhär: En bok du vet är bra och en lättsmält tidskrift som komplement. Är du som jag måste du dessutom tugga på något när du har tråkigt, men det kan du ordna på tax-freen. Såvitt jag vet har de flesta flygplatser någon form av bagage-deposit, men det kan vara dyrt, så det kanske är bättre att leta upp ett äldre par med ärliga ansikten som kan passa ditt pick och pack när du behöver uträtta ärenden. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
tristess på flygplats osv.
Tillbaka
Topp