Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Trogen kund rabatt alt fula sig med Conrad?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="linder" data-source="post: 974398" data-attributes="member: 58560"><p>Jag ska säsonga i Åre och behöver både nya puderskidor och pjäxor samt så har jag ett par nya skidor som behöver monteras bindningar på. Jag tänker dra in på åre skidsport och fråga om man kan få ett sjyst pris på skidor + pjäxor och om dom kan slänga med en gratis montering på mina andra skidor.</p><p></p><p>Jag ska antingen köpa Rocker2 108 eller Sir francis bacon och rocker2 kostar 6200kr i sverige och ~5000kr från tysken med frakt.</p><p></p><p>Kan dom inte bjuda på monteringen och det fortfarande är +1000kr billigare från conrad så köper jag skidorna därifrån och sen köper jag pjäxorna och betalar för monteringen på skidsport.</p><p></p><p>Jag tycker att trogenkundrabatt är klockrent men även sjyst support generellt sett är väldigt viktigt och betalar gärna lite extra för den men det ska inte skilja tusenlappar på samma grejor :/</p><p></p><p>Det blir för min del 2 nya par skidor, 1 par pjäxor, 1 snowboard och 1 hjälm denna säsongen så varje krona man kan spara är guld värt :D</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="linder, post: 974398, member: 58560"] Jag ska säsonga i Åre och behöver både nya puderskidor och pjäxor samt så har jag ett par nya skidor som behöver monteras bindningar på. Jag tänker dra in på åre skidsport och fråga om man kan få ett sjyst pris på skidor + pjäxor och om dom kan slänga med en gratis montering på mina andra skidor. Jag ska antingen köpa Rocker2 108 eller Sir francis bacon och rocker2 kostar 6200kr i sverige och ~5000kr från tysken med frakt. Kan dom inte bjuda på monteringen och det fortfarande är +1000kr billigare från conrad så köper jag skidorna därifrån och sen köper jag pjäxorna och betalar för monteringen på skidsport. Jag tycker att trogenkundrabatt är klockrent men även sjyst support generellt sett är väldigt viktigt och betalar gärna lite extra för den men det ska inte skilja tusenlappar på samma grejor :/ Det blir för min del 2 nya par skidor, 1 par pjäxor, 1 snowboard och 1 hjälm denna säsongen så varje krona man kan spara är guld värt :D [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Trogen kund rabatt alt fula sig med Conrad?
Tillbaka
Topp