Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Trogen kund rabatt alt fula sig med Conrad?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="snorkel" data-source="post: 974400" data-attributes="member: 51492"><p>Är man obekväm med att prova pjäxor i butik och sedan beställa så kan man ju hyra istället. </p><p>Att betala 2000 mer för ett par pjäxor känns onödigt, speciellt när man vet vilka pjäxfabrikat som fungerar på de egna fötterna.</p><p></p><p>Även svenska butiker har prisskillnader emellan varandra, konkurrens kallas det. Måste man även här köpa i den butik man provat pjäxorna i först? </p><p></p><p>Jag tror på egennyttan, vill man stödja en lokal butik för att den skall vara kvar skall man göra det. Prioriterar man hellre att spara 2000 på ett par pjäxor genom att beställa av Conrad skall man göra det. Vill man göra något mitt emellan så kan man ju prova pjäxorna i lokala butiken, beställa hos Conrad och sedan ge 1000 i allmosa till den lokale handlaren. Eller varför inte prova i en butik som inte är din lokala, t ex på en skidcharterresa. </p><p>Sport Conrad har egna fysiska butiker med samma pris i butiken som på nätet. Varje handlare är fri att göra likadant som Sport Conrad så speciellt synd om handlarna är det inte.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="snorkel, post: 974400, member: 51492"] Är man obekväm med att prova pjäxor i butik och sedan beställa så kan man ju hyra istället. Att betala 2000 mer för ett par pjäxor känns onödigt, speciellt när man vet vilka pjäxfabrikat som fungerar på de egna fötterna. Även svenska butiker har prisskillnader emellan varandra, konkurrens kallas det. Måste man även här köpa i den butik man provat pjäxorna i först? Jag tror på egennyttan, vill man stödja en lokal butik för att den skall vara kvar skall man göra det. Prioriterar man hellre att spara 2000 på ett par pjäxor genom att beställa av Conrad skall man göra det. Vill man göra något mitt emellan så kan man ju prova pjäxorna i lokala butiken, beställa hos Conrad och sedan ge 1000 i allmosa till den lokale handlaren. Eller varför inte prova i en butik som inte är din lokala, t ex på en skidcharterresa. Sport Conrad har egna fysiska butiker med samma pris i butiken som på nätet. Varje handlare är fri att göra likadant som Sport Conrad så speciellt synd om handlarna är det inte. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Trogen kund rabatt alt fula sig med Conrad?
Tillbaka
Topp