Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Trojan Reggae boxar!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Bronkenstein" data-source="post: 58691" data-attributes="member: 13590"><p>mmmm ær inte så mycket før samlings-boxar, -skivor... tycker man missar många fina låtar. Dessutom missar man upplægget på skivan. Många artister tænker både en och två gånger innan de væljer låtordning på albumet. Det blir en fin helhet och en helt annan upplevelse..... men det var inte mening att såga ditt skivval på något sett. Boxen har sækert många fina hits.... har inte hørt den och vet inte vilka artister den inkluderar, men har två riktigt fina tipps om du gillar gammal Reggae från det glada 70-talet:</p><p></p><p>Bandet Culture och skivorna: "International Herb" och Cumbolo". iofs. gillar jag allt jag hørt av dem, men de hær två plattorna hamnar ofta på gramofonen.....</p><p></p><p>Ha de!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Bronkenstein, post: 58691, member: 13590"] mmmm ær inte så mycket før samlings-boxar, -skivor... tycker man missar många fina låtar. Dessutom missar man upplægget på skivan. Många artister tænker både en och två gånger innan de væljer låtordning på albumet. Det blir en fin helhet och en helt annan upplevelse..... men det var inte mening att såga ditt skivval på något sett. Boxen har sækert många fina hits.... har inte hørt den och vet inte vilka artister den inkluderar, men har två riktigt fina tipps om du gillar gammal Reggae från det glada 70-talet: Bandet Culture och skivorna: "International Herb" och Cumbolo". iofs. gillar jag allt jag hørt av dem, men de hær två plattorna hamnar ofta på gramofonen..... Ha de! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Trojan Reggae boxar!
Tillbaka
Topp