Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
tror ni det är säkert?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="OggeG" data-source="post: 889343" data-attributes="member: 104154"><p>Stoppade upp en annons på blocket om min kamera som jag har till salu och efter ett tag så fick jag ett sms, Och numret som de kom från var "Hello"</p><p>I smset stog det :Is your camera on blocket still available for sale and ship to england mail me on Juwonlotidemike@gmail.com" och de gick inte att svara på smset heller.. </p><p>tror ni att de är säkert att skicka eller att det bara är en bedragare?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="OggeG, post: 889343, member: 104154"] Stoppade upp en annons på blocket om min kamera som jag har till salu och efter ett tag så fick jag ett sms, Och numret som de kom från var "Hello" I smset stog det :Is your camera on blocket still available for sale and ship to england mail me on Juwonlotidemike@gmail.com" och de gick inte att svara på smset heller.. tror ni att de är säkert att skicka eller att det bara är en bedragare? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
tror ni det är säkert?
Tillbaka
Topp