Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
OT-forumet
Trött på OS-fiaskot!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="H-T" data-source="post: 452607"><p>Jag förstår inte hur man kan se det som ett fiasko, Sverige är inte bättre än såhär. Den enda som egentligen inte lyckades är Stefan Holm och lite snöpligt Susanna Kallur då. I Aten tog vi 4 guld om jag minns rätt och 3 av dessa togs i friidrott, därför är förväntningarna på friidrottarna enorma, trots att förutsättningarna är totalt annorlunda nu än för fyra år sedan. Christian Olsson tog ett guld, han finns inte med i år. Carolina Klüft har bytt gren och där är hon inte överlägsen som i sjukamp, inte ens top 5. Stefan Holm däremot, han hade kunnat vinna, men det höll inte, det händer. Så att tro att svensk idrott är världsledande inom vissa grenar för att det togs guld för fyra år sedan är bara ologiskt.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="H-T, post: 452607"] Jag förstår inte hur man kan se det som ett fiasko, Sverige är inte bättre än såhär. Den enda som egentligen inte lyckades är Stefan Holm och lite snöpligt Susanna Kallur då. I Aten tog vi 4 guld om jag minns rätt och 3 av dessa togs i friidrott, därför är förväntningarna på friidrottarna enorma, trots att förutsättningarna är totalt annorlunda nu än för fyra år sedan. Christian Olsson tog ett guld, han finns inte med i år. Carolina Klüft har bytt gren och där är hon inte överlägsen som i sjukamp, inte ens top 5. Stefan Holm däremot, han hade kunnat vinna, men det höll inte, det händer. Så att tro att svensk idrott är världsledande inom vissa grenar för att det togs guld för fyra år sedan är bara ologiskt. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
OT-forumet
Trött på OS-fiaskot!
Tillbaka
Topp