Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Tröttnat på allt och tappat suget
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="liedholm" data-source="post: 851441" data-attributes="member: 68190"><p>Klart du kan vara "sponsrad". Jag brukar vara sponsrad när jag är ute å raggar brudar. I lördags körde jag däremot på att jag inte fått tag i några till den här säsongen, måste ju ha en bra ursäkt till varför man är i Linköping i januari. Så länge man håller sig borta från Whistler(där alla faktiskt är sponsrade) å typ Andermatt(där alla vet vem du är) så är det bara att säga man är sponsrad. Jag lovar det kommer att kännas bättre när du är "sponsrad".</p><p></p><p>Får du ändå inga brudar så testa säga att du varit med i Paradise Hotel, får du då ändå inte ligga så är det bara att flytta hem till pojkrummet å aldrig gå ut igen.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="liedholm, post: 851441, member: 68190"] Klart du kan vara "sponsrad". Jag brukar vara sponsrad när jag är ute å raggar brudar. I lördags körde jag däremot på att jag inte fått tag i några till den här säsongen, måste ju ha en bra ursäkt till varför man är i Linköping i januari. Så länge man håller sig borta från Whistler(där alla faktiskt är sponsrade) å typ Andermatt(där alla vet vem du är) så är det bara att säga man är sponsrad. Jag lovar det kommer att kännas bättre när du är "sponsrad". Får du ändå inga brudar så testa säga att du varit med i Paradise Hotel, får du då ändå inte ligga så är det bara att flytta hem till pojkrummet å aldrig gå ut igen. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Tröttnat på allt och tappat suget
Tillbaka
Topp