Troublemaker Vs k2 Fujative

jag har bara sett k2 skidorna och tycker dom ser grymma ut, en polare till mej ska köpa sånna iaf..men troublemaker vet ja inget av, har den samma typ av egenskaper.det kanske är en lite mer park inriktad skida, vad vet jag..k2 är iaf en skön puderskida tror jag iaf..men vad vet jag?

Ja du Muppas, jag skulle säga att du inte vet någonting, men vad vet jag ;)!?

Fujative är den mer parkinriktade skidan av de två nämnda. Den har visserligen en midja på 85 mm men så som K2 marknadsför den verkar den vara raka motsatsten till allroundtwintipen Public Enemy, alltså väldigt smal i sitt användningsområde. Troublemakern ansågs av många som förra årets mest allroundinriktade twintip.

Men det som alltid gäller, gäller även i detta fall. Prova båda skidorna själv så märker du vilka som passar dig bäst, för båda två är bra.

Nej, det är sant, men då tycker jag personligen att man inte ska uttala sig heller, om det man inte har en aning om.

Trouble-maker var förra året ingen höjdare enligt mej, lite för styv, kändes som den skulle gå av om man landade lite fel... gillar 1080 mer, little big fat är också bättre. själv har jag just köpt ett par völkl kharma.

Tillbaka
Topp