Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Trubbel med att välja skidort i Kanada!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="OskarHolmblad" data-source="post: 442492" data-attributes="member: 82298"><p>Tack så mycket för ditt utförliga svar Liedholm och fan ta dig för att du krossade min dröm. Det är med blandade känslor som jag responderar men en sak är säker gällande min kommande säsong, jag SKA över Atlanten. Jag har dock funderat en del på Snowbird/Alta också, det ska ju vara rättså schysst. Men jaha, då finns ju Whistler med på kartan igen. Jag trodde att det stället var helt fullkomligt fullproppat med folk. Men det verkar ju vara ett rätt schysst ställe. Ang. det med att tura så är det okej att gå kanske 30 min men att gå i timtal är inte min grej. </p><p></p><p>I och med att jag inte gillar att tura särskilt mycket kanske jag inte bör välja ställen såsom Fernie, Kicking Horse eller Revelstoke? </p><p></p><p>Det som gör att jag utesluter Alperna är att </p><p>1) Jag är inte särdeles bra på tyska eller franska</p><p>2) Dom får inte lika mycket snö som Kanada...?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="OskarHolmblad, post: 442492, member: 82298"] Tack så mycket för ditt utförliga svar Liedholm och fan ta dig för att du krossade min dröm. Det är med blandade känslor som jag responderar men en sak är säker gällande min kommande säsong, jag SKA över Atlanten. Jag har dock funderat en del på Snowbird/Alta också, det ska ju vara rättså schysst. Men jaha, då finns ju Whistler med på kartan igen. Jag trodde att det stället var helt fullkomligt fullproppat med folk. Men det verkar ju vara ett rätt schysst ställe. Ang. det med att tura så är det okej att gå kanske 30 min men att gå i timtal är inte min grej. I och med att jag inte gillar att tura särskilt mycket kanske jag inte bör välja ställen såsom Fernie, Kicking Horse eller Revelstoke? Det som gör att jag utesluter Alperna är att 1) Jag är inte särdeles bra på tyska eller franska 2) Dom får inte lika mycket snö som Kanada...? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Trubbel med att välja skidort i Kanada!
Tillbaka
Topp