Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Trubbel med duke
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Henke_Sondell" data-source="post: 1028337" data-attributes="member: 54916"><p>Jag har lite problem med min dukebindning, inte det vanliga att nåt spricker eller så, det har jag fixat.</p><p>Men problemet är själva häldelen. bara den ena, den snäpper tillbaka nåt så vansinnigt fort. helt omöjligt att ha den i ett uppläge utan man får hålla ner den med staven för att få i pjäxan.</p><p></p><p>jag har provat att skruva tillbaks fjädern men det blir inte mycket bättre, om jag ställer den på din 6 så räcker det att man kommer åt den med lillfingret för att den ska slå igen som en råttfälla.</p><p></p><p>nån som vet vad jag ska göra, om jag kan kontakta nån för reklamation eller bara ringa och prata ut om problemet.</p><p>lite besvärligt när man står på nån topp i mjuksnö och storm och ska behöva pilla ner den med staven för att få i pjäxelländet. obs att det bara är riktigt problem på den ena men att jag kan känna tendensen på båda.</p><p></p><p>trevligt fredagkväll /Henke</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Henke_Sondell, post: 1028337, member: 54916"] Jag har lite problem med min dukebindning, inte det vanliga att nåt spricker eller så, det har jag fixat. Men problemet är själva häldelen. bara den ena, den snäpper tillbaka nåt så vansinnigt fort. helt omöjligt att ha den i ett uppläge utan man får hålla ner den med staven för att få i pjäxan. jag har provat att skruva tillbaks fjädern men det blir inte mycket bättre, om jag ställer den på din 6 så räcker det att man kommer åt den med lillfingret för att den ska slå igen som en råttfälla. nån som vet vad jag ska göra, om jag kan kontakta nån för reklamation eller bara ringa och prata ut om problemet. lite besvärligt när man står på nån topp i mjuksnö och storm och ska behöva pilla ner den med staven för att få i pjäxelländet. obs att det bara är riktigt problem på den ena men att jag kan känna tendensen på båda. trevligt fredagkväll /Henke [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Trubbel med duke
Tillbaka
Topp