Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Truck i alperna
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Jockepocke" data-source="post: 62909" data-attributes="member: 29500"><p>Tjena</p><p>Jag hade tänkt att ta min trötta kärra och rulla runt på några olika ställen nere i alperna framåt februari någon gång.. så jag tänkte bara hör om det finns några gamla rävar här som har några tips på vart jag bör styra kosan (hur bra krökandet är har ingen betydelse) och om det finns några loppbitna skitställen i eller runt dessa orter där man kan bo några dagar(kan bli riktig tråkigt att bo i bilen hela tiden)</p><p></p><p>Tack till alla hjälpsamma på förhand </p><p></p><p>Jocke</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Jockepocke, post: 62909, member: 29500"] Tjena Jag hade tänkt att ta min trötta kärra och rulla runt på några olika ställen nere i alperna framåt februari någon gång.. så jag tänkte bara hör om det finns några gamla rävar här som har några tips på vart jag bör styra kosan (hur bra krökandet är har ingen betydelse) och om det finns några loppbitna skitställen i eller runt dessa orter där man kan bo några dagar(kan bli riktig tråkigt att bo i bilen hela tiden) Tack till alla hjälpsamma på förhand Jocke [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Truck i alperna
Tillbaka
Topp