Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Sommar
Övriga sommaraktiveter
truckar och hjul till nybörjarskate
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="rumsren" data-source="post: 1078345" data-attributes="member: 141569"><p>Tjena! Jag är en riktig skatenörd som kör året runt!</p><p></p><p>Köp Independent 139mm, Bones STF 53mm, Reds kullager (dom billiga) och byt ut bushingen i trucken till Bones medium eller hard.</p><p></p><p>Jag kör 8.5" med 159mm truckar och 60mm hjul men då kör jag nästan bara pool och vert. Kör man mer street brukar man vilja ha en smalare bräda med mindre hjul för den är lättare att trixa runt. 8" är en bra mellanstorlek som passar för all typ av åkning.</p><p></p><p>Allt är en smaksak och det är en djungel, men priserna är ungefär samma mellan märkena förutom hjul som kan variera en del. Det är dock sjukt värt att köpa Bones hjul då dom håller överlägset bäst och är hårda som sten. Finns i STF som är mer för street och SPF som är mer för park.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="rumsren, post: 1078345, member: 141569"] Tjena! Jag är en riktig skatenörd som kör året runt! Köp Independent 139mm, Bones STF 53mm, Reds kullager (dom billiga) och byt ut bushingen i trucken till Bones medium eller hard. Jag kör 8.5" med 159mm truckar och 60mm hjul men då kör jag nästan bara pool och vert. Kör man mer street brukar man vilja ha en smalare bräda med mindre hjul för den är lättare att trixa runt. 8" är en bra mellanstorlek som passar för all typ av åkning. Allt är en smaksak och det är en djungel, men priserna är ungefär samma mellan märkena förutom hjul som kan variera en del. Det är dock sjukt värt att köpa Bones hjul då dom håller överlägset bäst och är hårda som sten. Finns i STF som är mer för street och SPF som är mer för park. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Sommar
Övriga sommaraktiveter
truckar och hjul till nybörjarskate
Tillbaka
Topp