Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
True boot center völkl step
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Duffis08" data-source="post: 1050203" data-attributes="member: 121062"><p>Borras bindningen på skidan så går det att ha det på alla skidor. </p><p></p><p>Har skidan ett bindning system så går det oftast att fixa men då brukar det stå olika sulmått som man ställer in bindningen efter och då brukar det bara en mer traditionell montering några centimeter bak. </p><p></p><p>På symmetriska skidor så ska man montera bindningen i mitten på skidan medan o symmetriska "ska" monteras några centimeter bakom. Att han sa att det inte går är jag osäker på om det inte skulle funka men mer att han tycker att den inte ska monteras i mitten.</p><p></p><p>Edit: såg att bindningen borras på step så det går att montera den mitt på skidan</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Duffis08, post: 1050203, member: 121062"] Borras bindningen på skidan så går det att ha det på alla skidor. Har skidan ett bindning system så går det oftast att fixa men då brukar det stå olika sulmått som man ställer in bindningen efter och då brukar det bara en mer traditionell montering några centimeter bak. På symmetriska skidor så ska man montera bindningen i mitten på skidan medan o symmetriska "ska" monteras några centimeter bakom. Att han sa att det inte går är jag osäker på om det inte skulle funka men mer att han tycker att den inte ska monteras i mitten. Edit: såg att bindningen borras på step så det går att montera den mitt på skidan [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
True boot center völkl step
Tillbaka
Topp