Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Tryck med Flow???
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="GurraMan" data-source="post: 70217" data-attributes="member: 40137"><p>Har testat flowbindningar en gång, vilket jag aldrig kommer att göra om. Fick inte på långa vägar lika bra tryck som med ett par traditionella straps. Mitt råd är att investera i ett par sjyssta "vanliga" bindningar. Har precis köpt ett par drake F-60 vilka jag tycker funkar klockrent! </p><p>Men eftersom det finns en marknad för flowbindningar antar jag att det finns de som gillar dem.</p><p>Smaken är som...</p><p></p><p>Mvh/Gustav</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="GurraMan, post: 70217, member: 40137"] Har testat flowbindningar en gång, vilket jag aldrig kommer att göra om. Fick inte på långa vägar lika bra tryck som med ett par traditionella straps. Mitt råd är att investera i ett par sjyssta "vanliga" bindningar. Har precis köpt ett par drake F-60 vilka jag tycker funkar klockrent! Men eftersom det finns en marknad för flowbindningar antar jag att det finns de som gillar dem. Smaken är som... Mvh/Gustav [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Tryck med Flow???
Tillbaka
Topp