Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Trycka BD Factor?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="JanA" data-source="post: 862906" data-attributes="member: 29642"><p>Hej,</p><p>Funderar på att införskaffa ett par BD Factor, men vet redan nu att min fot är lite för bred.</p><p>Undrar därför om det är någon här som har erfarenhet av att trycka/bredda just den modellen?</p><p></p><p>Jag behöver trycka pjäxan på utsidan, strax bakom främre spännet, inte speciellt nära någon skarv eller så.</p><p>Själva breddningen beror på en markerad knöl, så det är ett begränsat område som behöver tryckas.</p><p></p><p>Hur mycket kan man räkna med att öka bredden?</p><p></p><p>Tacksam för svar!</p><p></p><p>Mvh</p><p>Janne</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="JanA, post: 862906, member: 29642"] Hej, Funderar på att införskaffa ett par BD Factor, men vet redan nu att min fot är lite för bred. Undrar därför om det är någon här som har erfarenhet av att trycka/bredda just den modellen? Jag behöver trycka pjäxan på utsidan, strax bakom främre spännet, inte speciellt nära någon skarv eller så. Själva breddningen beror på en markerad knöl, så det är ett begränsat område som behöver tryckas. Hur mycket kan man räkna med att öka bredden? Tacksam för svar! Mvh Janne [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Trycka BD Factor?
Tillbaka
Topp