Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
trycka egen tröja...
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Brian-I" data-source="post: 60771" data-attributes="member: 38196"><p>Mans H: Jag har tryckt tre t-shirts och en hood. Den första t-shirten har jag nog tvättat över tio gånger och den är fortfarande som ny, trycket har inte ens börjat spricka. Jag har bara testat deras egna ownlabel-tröjor för de sitter bra på mig, har inte testat hanes. Hooden är iofs hanes men de har ju inga andra, tror att många "riktiga" märken också trycker på hanes, hur som helst sitter den bra.</p><p></p><p>Enligt min erfarenhet verkar de ha bra koll, jag mailade in ang ett tryck jag hade och fick svar samma dag. Jag har inte haft några problem med att placera trycket lite annorlunda, tycker det är schysst när det inte sitter helt centrerat och sånt.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Brian-I, post: 60771, member: 38196"] Mans H: Jag har tryckt tre t-shirts och en hood. Den första t-shirten har jag nog tvättat över tio gånger och den är fortfarande som ny, trycket har inte ens börjat spricka. Jag har bara testat deras egna ownlabel-tröjor för de sitter bra på mig, har inte testat hanes. Hooden är iofs hanes men de har ju inga andra, tror att många "riktiga" märken också trycker på hanes, hur som helst sitter den bra. Enligt min erfarenhet verkar de ha bra koll, jag mailade in ang ett tryck jag hade och fick svar samma dag. Jag har inte haft några problem med att placera trycket lite annorlunda, tycker det är schysst när det inte sitter helt centrerat och sånt. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
trycka egen tröja...
Tillbaka
Topp