Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Trycka ut Dalbello Krypton Pro?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="JockeSki" data-source="post: 594366" data-attributes="member: 12644"><p>Grattis! Du har köpt en par pjäxor som du kommer älska. Har ingen erfarenhet av Dalbello men om dom redan efter 2 dagar känns bra när du åker i dom så kommer dom med tiden bli helt perfekta.</p><p></p><p>Om det trycker FÖR JÄVLA mycket så leta upp en bootfitter, dom kan trycka ut typ hur mycket som helst. Även om det är surt med kramp så ge pjäxorna några fler dagar, dom kommer bli bra.</p><p></p><p>Själv hade jag kramp i mina pjäxor i säkert 2 veckor innan dom började bli ok men nu är dom helt underbara. Jag har storlek 40-41 i skor och köpte 38½ i pjäxor. Minst en storlek från skostorleken tycker jag man ska gå ner.</p><p></p><p>Lycka till och tro mig, tids nog kommer du älska dina pjäxor.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="JockeSki, post: 594366, member: 12644"] Grattis! Du har köpt en par pjäxor som du kommer älska. Har ingen erfarenhet av Dalbello men om dom redan efter 2 dagar känns bra när du åker i dom så kommer dom med tiden bli helt perfekta. Om det trycker FÖR JÄVLA mycket så leta upp en bootfitter, dom kan trycka ut typ hur mycket som helst. Även om det är surt med kramp så ge pjäxorna några fler dagar, dom kommer bli bra. Själv hade jag kramp i mina pjäxor i säkert 2 veckor innan dom började bli ok men nu är dom helt underbara. Jag har storlek 40-41 i skor och köpte 38½ i pjäxor. Minst en storlek från skostorleken tycker jag man ska gå ner. Lycka till och tro mig, tids nog kommer du älska dina pjäxor. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Trycka ut Dalbello Krypton Pro?
Tillbaka
Topp