Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Trycka ut pjäxor!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="supercross" data-source="post: 494759" data-attributes="member: 49234"><p>Hej! </p><p></p><p>Är det brukligt att behöva trycka ut pjäxorna mer än en gång?</p><p></p><p>Köpte nya pjäxor i Januari förra vintern, skalet var mycket smalare än mina gamla pjäxor.</p><p>Så jag behövde trycka ut skalet på ett par ställen.</p><p></p><p>Sprutade även innerskor och formgöt sulor.</p><p>Åkte sedan ca:25 dagar med pjäxan,trånga men utan smärta.</p><p></p><p>Provade pjäxorna i dagarna och fann med en gång att mina fötter smärtade.</p><p></p><p>Har ännu inte åkt denna vinter så jag har ju inte testat på riktigt.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="supercross, post: 494759, member: 49234"] Hej! Är det brukligt att behöva trycka ut pjäxorna mer än en gång? Köpte nya pjäxor i Januari förra vintern, skalet var mycket smalare än mina gamla pjäxor. Så jag behövde trycka ut skalet på ett par ställen. Sprutade även innerskor och formgöt sulor. Åkte sedan ca:25 dagar med pjäxan,trånga men utan smärta. Provade pjäxorna i dagarna och fann med en gång att mina fötter smärtade. Har ännu inte åkt denna vinter så jag har ju inte testat på riktigt. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Trycka ut pjäxor!
Tillbaka
Topp