Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Trycka ut sina pjäxor själv?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="rabbit" data-source="post: 988564" data-attributes="member: 34110"><p>Om du inte har intuition innerskor, och bara värmer om dom med tåhätta på så är det enklaste "fixa hemma" sättet att helt enkelt ta en kniv och skära bort en till två mm tjocklek av innerskon precis över den del av foten där du vill ha mer plats.</p><p>Klämmer det vid stortån kan man ju tunna ut hela innerskon på det sättet och vinna en massa volym i tåboxen.</p><p>En räjs-klassiker är ju att klippa av tådelen av innerskon och sy dit en tjock neopren hätta. Varm och tajt passform runt hela den del av foten som är kritisk men ändå kunna vifta på tårna...</p><p></p><p>Annars fungerar ju det här om man är lite försiktig:</p><p><a href="http://blistergearreview.com/gear-reviews/how-to-heat-mold-tecnica-cochise-bodacious-boots" target="_blank">http://blistergearreview.com/gear-reviews/how-to-heat-mold-tecnica-cochise-bodacious-boots</a></p><p>mer här:</p><p><a href="http://www.zipfit.com/howtozipfitsteps.html" target="_blank">http://www.zipfit.com/howtozipfitsteps.html</a></p><p></p><p>-snö</p><p>/r</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="rabbit, post: 988564, member: 34110"] Om du inte har intuition innerskor, och bara värmer om dom med tåhätta på så är det enklaste "fixa hemma" sättet att helt enkelt ta en kniv och skära bort en till två mm tjocklek av innerskon precis över den del av foten där du vill ha mer plats. Klämmer det vid stortån kan man ju tunna ut hela innerskon på det sättet och vinna en massa volym i tåboxen. En räjs-klassiker är ju att klippa av tådelen av innerskon och sy dit en tjock neopren hätta. Varm och tajt passform runt hela den del av foten som är kritisk men ändå kunna vifta på tårna... Annars fungerar ju det här om man är lite försiktig: [URL]http://blistergearreview.com/gear-reviews/how-to-heat-mold-tecnica-cochise-bodacious-boots[/URL] mer här: [URL]http://www.zipfit.com/howtozipfitsteps.html[/URL] -snö /r [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Trycka ut sina pjäxor själv?
Tillbaka
Topp