Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Trysil 12/13
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Noll" data-source="post: 980501" data-attributes="member: 131568"><p>Tittiii jag bor i norge det är jätte viktigt att ni skaffar pass, sedan personbevis från skatteverket i sverige. </p><p>Jag flyttade hela mig själv till norge , med körkortet. Personbevis och pass var ingen som hade nämnt något om</p><p>EN ANNAN FITTIG GREJ ursäkta språket, är att man måste vara typ 12 månaders folkregistrerad för att få köpa ett abonnemang till mobilen, kontaktkort är apdyrt. Men jag får leva på det sättet eftersom jag har bara 4 månader.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Noll, post: 980501, member: 131568"] Tittiii jag bor i norge det är jätte viktigt att ni skaffar pass, sedan personbevis från skatteverket i sverige. Jag flyttade hela mig själv till norge , med körkortet. Personbevis och pass var ingen som hade nämnt något om EN ANNAN FITTIG GREJ ursäkta språket, är att man måste vara typ 12 månaders folkregistrerad för att få köpa ett abonnemang till mobilen, kontaktkort är apdyrt. Men jag får leva på det sättet eftersom jag har bara 4 månader. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Trysil 12/13
Tillbaka
Topp