Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Vi är ett gäng på 15 pers som åker upp 27/12-3/12. har bara varit där en gång innan och då åkte vi vecka två. Det enda negativa då var att den ena toppen var stängd. Men det finns sjukt mycket skön skogsåkning. Det var mest det vi ägnade oss åt sist...
Det jag är lite oroad för nu är att det ska vara för kallt. Sen hörde jag nån säga att det var väldigt lite snö förra året runt nyår. Nån som vet om det stämmer det och är det isf vanligt att det är lite snö?
I stort sätt så brukar all snön komma i mitten av december om inte så kommer det vid årskiftet.. och detta året har dem varnat för att det ska komma mer snö än normalt.. ska dit vecka 3 och är orolig för samma sak.. Men jag håller tummarna för mkt snö, och fin puderåkning..
Jag var där en vecka efter nyår förra säsongen och då va det riktigt dåligt med snö på toppen men det fanns ändå ganska bra skogsåkning om man letade lite!