Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
trysil på påsk?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Mountain_Man" data-source="post: 110760" data-attributes="member: 13863"><p>Tjaa!</p><p></p><p>Inte vet jag mycket om hur en bra park ska se ut men förra helgen såg det då imponerande ut i mina ögon, sannolikt inte sämre i påsk. Hurvida det finns puder eller inte beror på om det kommer några snöfall eller inte. Chansen till puderåkning nu när påsken är tidig är sannolikt inte sämre än tidigare under säsongen. Häromhelgen var det ganska hårt ovan trädgränsen men fullt åkbart i stort sett över hela fjället, dock hade en hel del snö blåst bort och man fick bitvis trixa sig fram mellan uppstickande stenar och klippor.</p><p></p><p>That´s all kids! / MM</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Mountain_Man, post: 110760, member: 13863"] Tjaa! Inte vet jag mycket om hur en bra park ska se ut men förra helgen såg det då imponerande ut i mina ögon, sannolikt inte sämre i påsk. Hurvida det finns puder eller inte beror på om det kommer några snöfall eller inte. Chansen till puderåkning nu när påsken är tidig är sannolikt inte sämre än tidigare under säsongen. Häromhelgen var det ganska hårt ovan trädgränsen men fullt åkbart i stort sett över hela fjället, dock hade en hel del snö blåst bort och man fick bitvis trixa sig fram mellan uppstickande stenar och klippor. That´s all kids! / MM [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
trysil på påsk?
Tillbaka
Topp