Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Trysil - pistning
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Hasse_Lindborg" data-source="post: 1298696" data-attributes="member: 102471"><p>Nej det är inte vuxenorter som du skriver. </p><p></p><p>Men vi kan ta Kläppen som exempel. Från våran sön var 1,5 till 3,5 så bodde vi 23,4 meter från barnliften för en spottstyver. När han ville äta, vila så var den precis på lagomt avstånd. Det där spelar stor roll som småbarnsförälder i min hjärna. (Åkning för mig är ju långt ifrån prioritet just nu) </p><p></p><p>Nu är han 5 och vi har precis varit i Funäs en månad. Tror inte jag hade kunnat gjort en månad billigare i Alperna än den månaden i Sverige.(danska kronan är stark mot svenska)</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Hasse_Lindborg, post: 1298696, member: 102471"] Nej det är inte vuxenorter som du skriver. Men vi kan ta Kläppen som exempel. Från våran sön var 1,5 till 3,5 så bodde vi 23,4 meter från barnliften för en spottstyver. När han ville äta, vila så var den precis på lagomt avstånd. Det där spelar stor roll som småbarnsförälder i min hjärna. (Åkning för mig är ju långt ifrån prioritet just nu) Nu är han 5 och vi har precis varit i Funäs en månad. Tror inte jag hade kunnat gjort en månad billigare i Alperna än den månaden i Sverige.(danska kronan är stark mot svenska) [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Trysil - pistning
Tillbaka
Topp