Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Trysil - pistning
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="fabianSvensson" data-source="post: 1298708" data-attributes="member: 146777"><p>Där sätter du ju en viss ton och framställer det inte som en objektiv jämförelse. Annars, visst ska man jamföra. Men det går inte med siffror eller i en forum, det går bara med att åka till olika ställen.</p><p>Sen har jag full förståelse att vissa inte gör det. Vi har alla våra traditioner och jag känner många där sportlovsveckan är en sån tradition. Då åker man till samma stuga varje år och gillar att det är samma varje år. Det fattar jag fullt ut. Även om jag själv gillar att testa nya orter och nya grejor överhuvudtaget, brukar vi också klämma in nån långhelg på ställen vi alltid återkommer.</p><p></p><p>Edit: De absolut bästa veckor hittills hade vi på orter som vissa här inte ens överväga åker till, eftersom de har långsama liftar, liten fallhöjd, få backar, inga svarta backar, inga dyra restauranger osv. Men upplevelsen och känslan var helt överlägsen allt annat. För oss. För andra är det viktigare med sol och bombardino och afterski. Och det är fine.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="fabianSvensson, post: 1298708, member: 146777"] Där sätter du ju en viss ton och framställer det inte som en objektiv jämförelse. Annars, visst ska man jamföra. Men det går inte med siffror eller i en forum, det går bara med att åka till olika ställen. Sen har jag full förståelse att vissa inte gör det. Vi har alla våra traditioner och jag känner många där sportlovsveckan är en sån tradition. Då åker man till samma stuga varje år och gillar att det är samma varje år. Det fattar jag fullt ut. Även om jag själv gillar att testa nya orter och nya grejor överhuvudtaget, brukar vi också klämma in nån långhelg på ställen vi alltid återkommer. Edit: De absolut bästa veckor hittills hade vi på orter som vissa här inte ens överväga åker till, eftersom de har långsama liftar, liten fallhöjd, få backar, inga svarta backar, inga dyra restauranger osv. Men upplevelsen och känslan var helt överlägsen allt annat. För oss. För andra är det viktigare med sol och bombardino och afterski. Och det är fine. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Trysil - pistning
Tillbaka
Topp