Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Tugget för alla som ska till Val-thorens 09/10
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Carled" data-source="post: 625149" data-attributes="member: 46762"><p>Jag kommer precis som wallin dra ner en vecka (kommer nu på lördag den 27:e) tillsammans med skolan.</p><p></p><p>Då det verkar som om vi har prickat in tajmingen ganska bra (någon decimeter lite då och då) är vi några stycken rutinerade åkare som skulle vilja hooka upp med några trevligare säsongare i utbyte mot några öl och nytt sällskap. Vi är ett ganska stort gäng som nog kommer märkas både på afterski och krogen, så om det börjar bli incestvarning bland säsongarna har ni def. chansen här! ;-) Jag kan även erbjuda teståkning av mina Lotusar om det finns någon prylnisse som är intresserad. Dock är de gamla och motsvarar inte alls de nya modellernas egenskaper...</p><p></p><p>Personligen så skulle jag gärna vilja åka med någon som kan visa lite hårdare åkning, gärna brantare med inslag av klippor och bra dropp, typ sånt som man själv kanske inte spanar in från liften. Om ni är oroliga för att dra runt på gapers så sätt en "lägsta nivå" på vad ni orkar med så kan jag försöka gallra lite utifrån det. Mig behöver ni inte oroa er för... ;-) </p><p></p><p>Med hopp om nya vänner,</p><p>C</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Carled, post: 625149, member: 46762"] Jag kommer precis som wallin dra ner en vecka (kommer nu på lördag den 27:e) tillsammans med skolan. Då det verkar som om vi har prickat in tajmingen ganska bra (någon decimeter lite då och då) är vi några stycken rutinerade åkare som skulle vilja hooka upp med några trevligare säsongare i utbyte mot några öl och nytt sällskap. Vi är ett ganska stort gäng som nog kommer märkas både på afterski och krogen, så om det börjar bli incestvarning bland säsongarna har ni def. chansen här! ;-) Jag kan även erbjuda teståkning av mina Lotusar om det finns någon prylnisse som är intresserad. Dock är de gamla och motsvarar inte alls de nya modellernas egenskaper... Personligen så skulle jag gärna vilja åka med någon som kan visa lite hårdare åkning, gärna brantare med inslag av klippor och bra dropp, typ sånt som man själv kanske inte spanar in från liften. Om ni är oroliga för att dra runt på gapers så sätt en "lägsta nivå" på vad ni orkar med så kan jag försöka gallra lite utifrån det. Mig behöver ni inte oroa er för... ;-) Med hopp om nya vänner, C [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Tugget för alla som ska till Val-thorens 09/10
Tillbaka
Topp